Direktlänk till inlägg 30 april 2014

Dålig start

Av minfrihet - 30 april 2014 20:45

Mitt liv kunde ha börjat bättre lr de första 4 åren var ju bra men sedan skulle allt förändras!


Alkoholen skulle förstöra ALLT

Min barndom bestod av en ständigt berusad styvfar, en pappa som var helg alkolist och en mamma som ständigt jobbade och inte var hemma för att se vad hennes barn vart utsatt för... men de skulle sätta djupa spår i mitt liv.

 

Jag var 4 år första gången jag vart sexuelltutnyttjad av min styvfar... Men det skulle ta yttligare 8 år innan någon fick reda på det... Och då skulle ingen tro mig...

Jag var 11år första gången jag själv hade min riktiga fylla. Innan dess hade ja bara smakat lite på det mesta

Vid 12årsåldern började jag vissa tecken på depression som sedan skulle leda till att jag själv började utveckla alkolism.

Jag umgicks inte med de i min egen ålder utan helst med de som var minst 3 år äldre. Jag struntade ofta i skolan för att istället hänga med mina kompisar och dricka öl och hembränt. 

helgerna ljög jag ihop historier för mamma att jag skulle sova hos olika kompisar, men egentlign festade jag och drack mig redlös för att kunna glömma allt.

Så såg det ut tills en dag... då allt spårade ut totalt...

Då var jag 13år! 

Jag tror det var en onsdag... Vi satt och drack dåligt hembränt... Och som många gånger förr hade jag druckit för mycket... 

Jag minns inte allt och det är jag glad för men jag minns det som jag ALDRIG trodde skulle hända mig

Jag minns hur jag vaknade upp efter att ha deckat.. Utan kläder... med min då allra bästa kompis ovanför mig.. 

Jag minns att jag inte fick ur mig ett enda ord då jag såg han men tillslut orkade lyfta mina armar och knuffa bort han...

Jag vet inte än idag hur länge han hade hållt på... Men det skulle inte ta lång tid innan jag fattade vad han hade gjort mit mig...

Samma kväll försökte jag hänga mig själv men jag misslyckades...

Efter misslyckandet med mitt självmord började ALLT rasa för mig... Min depression vart värre men någonstanns i allt hade jag den kvällen skrämt mig själv så mycket att jag slutade dricka och började sköta skolan så gott jag kunde... Men jag vart mer och mer deprimerad och började få väldiga problem med att sova och jag började utveckla ett självskadebeteende...

 

Detta skulle bara vara början på mitt liv!

 

//-SGB

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minfrihet - 16 maj 2014 04:45

Idag kan mitt liv se ut som vilken vanlig människas somhelsts liv, ja döljer så mycket jag kan som kan viss hur jag egentligen känner.. Jag vill inte att någon ska se hur jag kämpar för ser dom det får man bara massa sympati och det vill jag inte h...

Av minfrihet - 15 maj 2014 23:15

Mina inlägg kommer hoppa lite fram och tillbaka med saker från min uppväxt så kan hända det blir rörigt! Mitt självskadebeteende vart som värst vid 16 års åldern.. Mitt självskadebeteende bestod av att misshandla mig själv genom slag.. Jag kund...

Av minfrihet - 11 maj 2014 02:45

Åter igen som vanligt är jag sömnlös.. Lr jag brukar somna men vanka efter va 2-3 timmar och sedan ligga vaken 3-5 timmar innan jag klarar somna om för att bara få sova 1-2 timmar innan jag ska upp och jobba... Det är ganska jobbigt faktikst.. Me...

Av minfrihet - 10 maj 2014 20:45

Från 4 års åldern framtills 9 årsåldern vart jag sexuellt uttnyttjad av min styvfar.. Jag minns hur han allt började och alla hans mutor.. Och som 13 åring vart jag våldtagen av en kompis, eller efter det har han inte varit min kompis.. Våldtäc...

Av minfrihet - 3 maj 2014 01:00

Jag har inte sovit enhel natt på över ett år! Jag vaknar alltid i panik flera gånger om på natten av rädsla Rädslan från alla minnne som kommer tillbaka i drömarna ska vara sanna då jag vaknar.. att jag aldrig klarade sluta med drickandet och att...

Presentation

MIN FRIHET

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards