Direktlänk till inlägg 11 maj 2014

Sömnlös

Av minfrihet - 11 maj 2014 02:45

Åter igen som vanligt är jag sömnlös..

Lr jag brukar somna men vanka efter va 2-3 timmar och sedan ligga vaken 3-5 timmar innan jag klarar somna om för att bara få sova 1-2 timmar innan jag ska upp och jobba...

Det är ganska jobbigt faktikst.. Men ska till läkaren igen denna veckan och troligen få något som hjälper mig sova igen..

Hade jag bara vaknat vanligt hade det säkert inte varit problem att somna om men jag vaknar i ren panik om nätterna och kan vara skräckslagen...

Jag är ALLTID stressad också därav att jag inte klarar varvaner så jag somnar ordentligt och därav min panik 

 

//-SGB

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minfrihet - 16 maj 2014 04:45

Idag kan mitt liv se ut som vilken vanlig människas somhelsts liv, ja döljer så mycket jag kan som kan viss hur jag egentligen känner.. Jag vill inte att någon ska se hur jag kämpar för ser dom det får man bara massa sympati och det vill jag inte h...

Av minfrihet - 15 maj 2014 23:15

Mina inlägg kommer hoppa lite fram och tillbaka med saker från min uppväxt så kan hända det blir rörigt! Mitt självskadebeteende vart som värst vid 16 års åldern.. Mitt självskadebeteende bestod av att misshandla mig själv genom slag.. Jag kund...

Av minfrihet - 10 maj 2014 20:45

Från 4 års åldern framtills 9 årsåldern vart jag sexuellt uttnyttjad av min styvfar.. Jag minns hur han allt började och alla hans mutor.. Och som 13 åring vart jag våldtagen av en kompis, eller efter det har han inte varit min kompis.. Våldtäc...

Av minfrihet - 3 maj 2014 01:00

Jag har inte sovit enhel natt på över ett år! Jag vaknar alltid i panik flera gånger om på natten av rädsla Rädslan från alla minnne som kommer tillbaka i drömarna ska vara sanna då jag vaknar.. att jag aldrig klarade sluta med drickandet och att...

Av minfrihet - 30 april 2014 20:45

Mitt liv kunde ha börjat bättre lr de första 4 åren var ju bra men sedan skulle allt förändras! Alkoholen skulle förstöra ALLT Min barndom bestod av en ständigt berusad styvfar, en pappa som var helg alkolist och en mamma som ständigt jobbade och...

Presentation

MIN FRIHET

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards